ikea, polis, findland, förkylning & inredning


detta är mina inköp som jag fick av darling på ikea.
ljus, lampa + lampor, en blomma, en vas, sängkläder, kuddar, ljuslykta.
(samt att vi klirrade tyg till svärmor)
våran ikea resa var helt bäst, och jag är så himla nöjd över allting som jag fick!
(tack älskling!♥)

sen åkte vi en sväng tll findland och shoppade lite.
eller jag shoppade ingenting, men a shoppade en himla massa.

detta är inne på s-market i findland, där säljer de öl & cider med alkohol i
till ett gode så bra pris ändå :)

och så här glada var vi då vi var på väg till kalix innan darl. fick böter för fortkörning.
sen var vi ju in i kalix också, hälsade på a's gamla skola, kompisar och så klart frasses.
(där min karl förövringt har varit stamkund)
sen åkte vi in till luleå, handlade på teknikmagasinet och sen blev det hem till min mor & far
för att käka lite middag samt sova här :)

och så som jag älskar våren.
det är underbart att äntligen fått ta på sig sina converse och bara glassa i solen
men en glass och en cigg ♥

Sen så har ju älskade sally lämnat oss och flyttat in til hundhimlen ;/
det är det bästa för henne, men ack så himla sorgligt och tråkigt.
men jag vet att hon har det bättre nu, hon är frisk och leker!
jag älskar dig darling.
du har hjälpt mig med så himla mycket.

nåväl, idag är det onsdag och jag är vrålförkyld!
det suger, men ajg hoppas att jag är bättre tills imorgon för då ska jag jobba i helgen! :)
a är på firmafest idag, och vi får väl se om jag har ett sjätte sinne som fungerar ;)
jag tror att han och jonny kommer att däcka snart.
haha, + att jag kommer att få åka och hämta honom! (inatt allså!)
hahaha!
vi får se vad ödet har att utvisa ..

ikväll blir det att slappa, se på grey's, enchinagard, halstabletter, ny telefon, & tidig kväll.
PUSS PÅ DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0