If you wanna get high

skaburbian collective - flow
(na na na ..)

nu så är man vaken och nu duschad, sminkad och frillan är klirrad :)
jag känner mig faktiskt ovanligt snygg också.
samt att jag är lite glader också. (♥)
ikväll får jag kanske pussas, kanske jobba och sova underbart gott.

detta är min snyggunge som jag älskar väldigt mycket.

detta är den sista bilden som jag tog på sally (fniss)
hon var alltid lika charmig. fast dock så tycker jag att hon liknar en älgkalv lite.
haha. men den var då så himla gullig ändå så!
big time, big love. vi syns igen.

här får ni en liten bild på en älg och på några renar :)
jag och grabben var ute och körde i torsdags och fick se en massa djur som jag skriv sist.
och i fredag's såg vi 9 älgar och 1 hare ^^,

detta är precis innan kåbdalis :)
det vart en himla bra bild och jag är så himla nöjd övermig själv att jag börjar
att klirra lite inställningar på min kamera istället för att bara köra på med "auto".
samt att jag hittat min USB-kabel också till kameran, så nu blir det en massa bilder :)
jag lovar att bli bättre.

Jobb på tisdag också :)
så himla nice, och på onsdag blir min käre bror 18 bast!
då blir det ferre och en massa mys, (om inte jobbet kallar då)
krogen och allting.

jag avslutar med en snyggingbild på min hund tessilago ♥
hon är bara för söt. jag ska mys med henne nu!
HEJS SVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0