hej, vi är data nördar!


hej och hopp!
vi sitter här och är riktiga data-monster och har väldigt trevligt.
vi sitter brevid varandra vid var sin data och ler.
haha, detta är fan inte lätt.
muha!

jag ska jobba i veckan med, la nice lön jag kommer att få i juni! så himla nice och underbart.
förra veckan vart det 7 dagar i streck och nu ska jag jobba onsdag, torsdag, lördag & söndag :)
hihi, muha. + att jag har en natt sen valborgs också på halsen.
weei! =^.^=

på fredag blir det stan med milla :') luleå, here we come. vi kommer att göra stan så himla osäker!
hihi. det kommer att bli så himla trevligt.

+ att arvid talar med sin 3mnning nu på msn och planerar en resa ner under power meet.
så himla trevligt det hade varit, får se om jag är ledig. :)

nåja, imorgon blir det att ringa på lägenheter!
HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0