you got what you want.

nu så är man @home. :>
Jenny & Peter åkte precis iväg till Bresdel där det vankas fest ikväll.
själv så sitter man hemma och har det gode skönt faktiskt.
jag har jobbat ons-fredag, så är gode slut i kroppen.
men det är så himla skönt och dagarna går så himla fort.
samt att det klirrar bra i kassan.

nåväl, jag har precis surrat med min mor.
(hon är på dans ikväll, så jag ska hämta henne senare)
men hon tyckte att det var på tiden att jag uppdaterade bloggen lite. :)

Jag ska jobba nu åp måndag, samt på min 2o-års dag :)
och det känns himla nice.
+ att jag är första vikarie att ringa in under påsken, så jag håller tummarna.
men annars så kommer jag att tillbringa min påsk i forsbacka.
det kommer också att bli himla skönt. :)

nåja, jgahar varit med min pojke sen i tisdags, så det är också mys.
jag är så himla glad nu för tiden, det är riktigt skönt.
livet leker, jobben rullar in, och kärleken växer.
- vad annat kan man begära?

nåja, här kommer lite bilder som är blandade ;)
haha, dom är på absolut ingenting.

sen så vill jag gratulera mina båda kusiner i söder som har fått barn nu.
två pojkar, och jag är glad för deras skull! :D
- GRATTIS! :D


Im so lost in my memories ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0