reason to be happy

ja, jag håller på för fullt här hemma nu.
jag städar och jag plockar.
och det är organiserat också, inte som sist. ;)
fniss fniss, (inside joke)

jag har bara kvar kastrullerna, brödrosten, toastjärnet,
samt att städa. :D jag känner mig riktigt duktig. :D
sen kommer marica, samt johanna hit också.
det ska bli skönt att få säga hejdå lite också.
dock så kommer jag nog att släppa fram lite tårar också.
men det må ju då vara  ödet.


detta är en liten del av vad jag kommer att sakna.
men det gäller ju hela hp (klasserna), jättendalingarna, ilsbo-borna och hudiksvallare.
ni har varit så himla underbara.
jag kommer att sakna detta nå så otroligt.

ikväll  tror jag att min käre pojkvän kommer att få höra en väldigt ledsen missforsberg.
herregud, hur ska detta sluta?

ja, just detta inlägg kommer att sluta nu då jag ska gå och städa toan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0