kom ihåg mig då

nu så sitter jag och jenkan bara och väntar på att min käre far ska komma.
han var i övik nyss, så inte så himla länge kvar heller.
men men, jag har städat köket, sovrummet, hallen & toan.
men inte vardagsrummet än, för där står för tillfället alla mina saker.
så det blir när vi burit ner alla saker.
som ett sista ryck. :)

nåja, jag ska strax hoppa in i duschen.
så himla skönt, sen mula ner det sista från toan i en påse, samt
packa allt i frysen.
sen är det klart och betalt :D
haha.

förhoppningsvis får jag träffa denna man på söndag.
jag hoppas, verkligen. speciellt efter samtalet igår.
jag saknar honom.
han är gode bra han ;)

sen så fyller en kompis år idag också ;)
så grattis till honom.
han blir ju en gammal gubbe ;)
haha!

P
Y
S
S
E
Y
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0