jag vill höra dig andas nära.

just nu skulle jag göra vad som helst för att
få en lång härlig kram, en kyss och sedan somna med någon som håller
mig varm med armarna om mig.
jag skulle göra vad som helst. jävlat vad som helst.
jag vill känna dina andetag.


johanna var här på eftermiddagen, det var underbart. (som vanligt)
och vi surrade och surrade, sen åkte hon hem, men jag fick kramas
med henne, och detta var inget farväl, absolut inte.
men jag började att tåra mitt face.
och det kändes förjävigt.
men jag vet att jag kommer att träffa henne snart.
så som jag älskar henne, systra-mi. :*

nu så försöker jag att få tag i beagumman,
men det går inte bra för mitt team, eftersom att hon inte svarar då man ringer.
men jag hoppas att hon gör det, men hon kommer nog inte hit ikväll.
det är synd eftersom jag inte hinner träffa henne annars. ;/


nåja, TB nu och sen städa lite, sen film, gråta och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0