hold on.


nu så är man vaken, jag & bror har städat hela huset åt mor och far.
vi är nog världens bästa barn ;)
och jag tror inte att dom misstycker heller.
(jag älskar min familj.)

nåja, igår var jag chaffis till bror, kb och en till.
det var underhållande. jag lämnade av dom i öjebyn, åkte hem till peter och
där så satt vi och grillade och bara mös. :>
sen kom nils med skills, jocke och malin.
så himla trevligt, jocke åkte hem och nisse och malin joinade oss. :D

sen åkte vi he till malin för att småbarna var ju hungriga.
sen så åkte vi tillbaka till peter, och sen körde jag nisse till vidsel.
sen hem och sov, sen skulle jag hämta bror, men pappa gjorde det.
bara för att han är typ bäst. :D

sen så blev jag väckt på morgonen,
och nu har vi ju som sagt städat, jag har tvättat och ska snart
hänga ur alla joels kläder och hänga in mina i en garderob ;)
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0