gonna leave my troubles behind


nu så blir det inte mer och mer grejer i mitt hem, om man säger så.
jag & jenkan har packat grejer hela morgonen. :)
hihi. det blir sååå snyggt. :)
så inatt är min sista natt i läggan, det känns både bra och dåligt.

bra med att flytta är väl att jag har min famlj, min pojkvän och
mina vänner uppe i norr, samt att jag har lite mer kontakter där,
och att jag trivs bättre där just nu.

dåligt med att flytta är ju att jag under tre år har byggt upp ett nytt liv
som jag verkligen har gillat här nere, och att jag kommer att sakna så otroligt många,
och har har få fina minnen, och en massa med familjen nordin,
som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
jag har en massa vänner och det är trevligt ute-liv här också.

men som sagt, jags ak aldirg någonsin mer säga aldrig,
så man vet inte, jag kommer kanske tillbaka om något år.
det skulle inte förvåna mig. :)

men tack alla sköningar här nere i södern för dessa tre år!
ni har varit guld värda och jag kommer att sakna er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0