frasses.


ja, min karl älskar ju denna mat-kedja.
(själv föredara jag grillen, utan att tveka.)
men vi var där i torsdags och åt.

det var underhållande och himla trevligt.
+ att om man är tjej så får man ju snylta liet av grabbarnas mat.
det är ett stort plus då man själv inte har några pengar.
eller då man måste spara och absolut inte kasta ut pengar.

sen så kollade vi in jonte's bil.
den har ju blivit så himla snygg och vacker. den är otroligt välskött.
och han får säkert ut 50.000:- för den. utan att tveka.
så jag tycker att han borde sälja den och få in lite pengar. ;)

nåja, sen efter det åkte jag och a hem och bara surrade och mös.
sen så körde han mig till bowlingen och sen åkte han hem och skulle och jobba.
på kvällen såg jag sveriges värsta bilförare, och jag ska lätt anmäla jenkan dit.
och jag ska vara hennes co-driver!

sen åkte vi ner på byn och hälsade på nisse. :)
det är lika trevligt alltid. och han är ju kungen. :>
haha, sen åkte vi hem, och så var a hemma hos mig, för han hade inte behövt åka
upp och jobba,. och ja, vi surrade, sen åkte han hem och jag somnade. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0