främling & flykting


vissa tror att jag flyr, andra att jag bara vill vara en främling.
men jag vet vad jag vill. och jag är precis den jag vill vara.
dock så känner jag att jag håller på med en förändring.
jag vet inte vart den kommer att sluta.
men jag vet att den kommer att bli bra.
fantastisk.

startat torktumlaren, och duschat.
sminkat mig, tömt telefonen, lyssnat på musik,
pratat med jenny (ang. posten), pratat med mamma, 
kommit fram till att det är tisdag, pratat med pappa, 
fixat frillan, kollat planer (ang. helgen), saknat
.

jag ska strax gå ut med hundarna.
sen blir det att åka ner på byn och hämta mamsi.
och sen ska jag och kolla på nå skor, mina är verkligen inte bra,.
jag blir så jävla blöt bara dom kommer på fötterna.
måste kolla. hoppas på någonting billigt och bra. :)
sen blire bowling.
är grymt sugen på en sallad idag.
få se vad som händer & fötter. :)

sen ikväll blir det gotta och tv:n som gäller.
det är ju DH-premiär idag. ;>
im so fucking happy.
det måste/ska jag bara se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0