fireflies


nu så kan jag börja lägga in lie bilder. :D
jag har ju fått låna en telefom som pappa inte använde.
(min pappa är den bästa, ever!)
så nu kan jag bli lite mer social på bloggen också.

igår så åkte jenkan hem. :(
det var inte roligt, me vi klarar oss någ tlls vi ses igen.
så himla mys. jag längtar tills bilderna kommer ut,
herregud att jenkans i-net inte fungerade igår. /:

och idag skulle a komma till mig, men han åkte på jobb.
fast det gör inget, det är ju bra att han får jobba.
och jag tycker att det är roligt för honom.
vi hinner ju träffas senare ändå. :)

nu så lyssnar jag på Me & My.
det är gode underhållande.
fas det är bara två låtar som är bra.
hahaha!

detta är telefonen som jag har nu.
så det är bara att plinga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0