dear mother <3

jag tror att jag kommer att ha världens gladaste mamma
då hon kommer hem senare ikväll.
(jag har faktiskt varit himla duktig!)

I hallen har jag rensat bort lite jackor, fixat skorna och en
betydligt snyggare hallmatta (även kallad dörrmatta).

I tvättstugan så har jag rensat bort en massa skit,
samt att jag har fixat lite små saker, som att sätta ut lite mys grejer,
så det är lite mer hemtrevligt :)

I toaletten har jag städat, dammat och möblerat  om lite.
jag blev nog mest nöjd i detta rum, för det används ju med kärlek. (♥)

samt att det fick bli lite smått modernt också.
eftersom jag stoppade dit lite döskallar och sånt smått och gott.

vad säger ni? tror ni inte att min mamma känner att hon har världens bästa dotter?
(mer än vanligt då vill säga)
min pappa vart då väldigt stolt då jag ringde honom och berättade.
det känns så himla bra, jag känner mig vuxen och välsigt hurtig!

hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0