bullfest bullfest hela da'n :)

nust nu så håller jag och min käre mor på att baka bullar.
och sen kanske det skulle bli mjukkaka, så himla smaskens!

mums, dock blir det inte kanelbullar som på bilden, utan vanilj!
så himla mycket godare!

ååh, ikväll kommer pojken hit.
det är så himla mys, och jag längtar.
PUSSPÅDET!

och imorgon är det en massa möten som ska göras,
så himla kul, men lite nervös, men jag är säker på att det kommer att gå så himla
bra att det kommer att lösa sig med tiden. ;)
jag tar till tårar om det så ska behövas!

nåja, jag ska gå och hjälpa mor min igen nu!
och vara social med jenkan!
ååh, hon tycker min mor är jobbig. ;)

- visst är din mor duktig? (johanna)
- ja, och ibland lite jobbig! (jenny)
- hahahaha! (hilda)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0