Bilder från norr. ;)


snyggaste brudarna ever. ;)

bäst på fest ;)

Jag & min nya bror nisse.

Min nya outfit.

jag & jenkan är så snygga.

och vi var inte blyga heller "byn, here we are to stay .."

a, jag & jenkan på G ;)

Jag tycker om dig väldigt mycket!

Sofia :)

"vi har det bra, här bak i bilen ;)"

Robbelirobban.

Bulben. ;)

a, aah! hahaha!

Jag och Jenny friserade a, han vart så himla snygg ..

Han fick en liten flint av mig ;)

min söta och underbara mor. :*

"mamma" & "broder" ;)

Favoriterna själv.

Nisse ville hjälpa jenkan lite och vara lite rolig. hahaha!

åhå, hunden & hästen. haha

Jenkan är gode så snygg hon också :)

nu så är alla bilderna som förtjänar att visas uplagda här.
det kan hända att jenny kommer upp med mer, men jag vet inte.
men isf så kommer det ett till inlägg. ;)

hahaha. roliga minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0