all my love.


this is the one.

nåja, nu så är man hemma. Åsa har ringt och jag ska jobba mer :)
det känns så himla bra, jag ska jobba tors-fre-mån-tis.
(kanske även hela helgen)
så nu är jag så himla lyckligt lottad allså!

jag har damsugit, och varit ute med hundarna också.
det är så himla kul och trevligt!
hihi, sen strax ska jag gå ut med nå kakor i frysen.
så himla gött, samt att jag har käkat lite frulle.

jag har också kollat in den nya snyggungen alvar,
så himla söt! jag ska snart åka ner och då måste jag ju hälsa på honom.
och även angelica och robert också.
(dock så är det nog så att barnen får mest uppmärksamhet)

nåja, ikväll så hoppas jag att "my love" kommer hit.
men jag vet inte om han får komma hem idag.
men jag hoppas, det är tråkigt som satan att sova ensam.
(det går, men absolut ingen bra sömn!)
jag saknar honom.



jag känner för att höra av mig, men jag vet inte vad jag ska säga.
jag vet inte hur jag ska vara, jag vill bara höra dig andas ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0