tait (tess, arvid, india, turbo) love! <3


en blid från en otroligt snygg kväll allså ;)

det var en kväll då brudarna grillade hemma hos mig.
det var himla trevligt och jag saknar er!

hahaha, det var roliga bilder att titta igenom :)
jag är så glad att jag kommit tillbaka till underbara norr (♥)
jag ångrar mig inte det minsta. det är det bästa val jag gjort.
men jag är otroligt glad att jag flyttade ner också.
jag har knytt vänskapsband som kommer att hålla livet ut.

herregud hur jag såg ut! (dock så saknar jag klockan!)
haha. jag har fått mig måga roliga skatt här ikväll i mina ensamhet!
det har varit underhållande.

+ att lill-arvid, sven, mini, alle & nisse har varit här. :)
och svärföräldrarna + marianne.
en dag full med människor, och det är alltid trevligt.
men men, nu ska jag förtsätta sitta här där jag är fast.
säkert hela natten "/

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0