sunhine is were god like to be

ja, sen sist ni fick en "riktig" uppd. så har det hänt mycket :)
vi har hunnit måla kök'sbordet vitt :)

det blev sjukt snyggt. och nu är det bara stolarna kvar.
sen då jag ska på ikea på onsdag så ska jag handla tyg och klä om dynorna :)
så himla vackert det kommer att bli!

sen så har ju sessan kommit att trivas hos oss :)
hon leker, myser och är galen ibland och hon och tess(älskling) kommer så
himla bra överrens!

hon är en riktig snygging! ;) muha!

och igår så hämtade vi en 52"s tv som vi verkligen gjorde ett kap på!
så nu ser älksling äntligen texten vart han än sitter i soffan!

den är sjukt stor och otroligt fin.
(och för 1ooo:- så ska man fan inte klaga allså!)

sen en bild från hallen och andra väggen i tvrummet:

:) jag trivs som fisken i vattnet. och om jag skulle trilla av pinnen nu så gör jag det lycklig!

sen avslutar jag denna bild-bomb med en bild på min egen snygging!

så som jag älskar honom!
han är bäst!

nåja, nu blir det att heja på honom då han ska köra skoter.
sen blir det äsngen eftersom det är midsommar imorgon och vi ska till annelund
och mysa med karlsson, forsberg & bohlin's familjerna! ;>
så fett gott med midsommar maten allså!
jag längtar! :D

förhoppning'svis den bästa midsommaren ever! :*
men den kan inte bli annat med a (♥)

HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0