sessan is soon here, help me


idag är det ingen bra dag för mig.
jag är lyckligast i världen (utan att tveka!)
men jag känner mig ensam, och otroligt sliten.
jag vill bara att grabben ska vara här, hålla om mig.
pussa mig i pannan och berätta att han älskar mig.

men det går inte, för grabben jobbar. "/
och det är dyrt att köra imellan. vilket jag absolut förstår.
förhoppningsvis blir det bättre då kissebejbis (♥) kommer, vilket jag inte tvekar om.
men jag kan ju hoppas ändå.

jag mår lite illa, men det är nog bara för att jag är så himla
förväntandsull :') (i hope) för tydligen så går det magsjuka igen!
huga, jag vill inte ha det! inte efter vad som hände ifjol, den väsra gången jag varit med om.
huga, men det är tydligen några som var här i lördag's som fått den!
KRYA PÅ ER!

svärmor & svärfar har i alla fall varit här.
så himla mys med lite besök, samt att jag har haft snabbt besök av nisse :)
det är mys, han skulle komma förbi senare då kissebejbis (♥) är här.
det skulle svärmor också :)
sen blir det en IKEA-resa den 30:e juni också!
så himla underbart, så jag måste spara en massa pengar från lönen! :)

nåja, snart är marianne och kissebejbis (♥) här!
jag ska kolla lite på bloggen och senare FB.
vänta på samtalet och sen mysa hela natten. och imorgon blir det jobb!
å himla underbart, jag längtar så hemskt mycket!
Katjiing i kassan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0