sail by the star's

nu så är man i städartagen! och det känns verkligen skönt allså.
men dock så kliar det på hela kroppen, det gör ont i varenda nerv,
febern kommer och går, så det går inte så himla snabbt detta.
men men, det går framåt och det är huvudsaken.

jag har rengjort kattlådan, städat garderoben, toaletten.
jag ska strax klirra en dejt m. damsugaren, hämta tvätten,
skura, diska och sen ska jag plocka till det lite
.
tända lite ljus. (a)

så en bit kvar att klirra, men om man bara sätter igång så går det framåt.
(som sagt)

sen så har jag kollat på ikea's hemsida. jag ska inte handla så mycket
den sista, utan det blir bara småsaker :)
men det är lika trevligt det! :)

nåja, soptunnan gapar efter mat.
(ska ut med sopor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0