my mind not like this feeling

nu så är man uppe i soffan, känner mig otroligt hängig.
det suger jävlat b**s! men så är det.
alvedon är min bästa vän, och alohe vera. mums för själen! :)
a (♥) är och handlar på ica, vi ska strax äta någon mat.
vilket också är fett mums!

jag kollade igenom mina räkningar nyss också,
och det var en happy surprise!
jag klagar inte det minsta. och jag kan ändå handla lite småsaker på ikea :)
love in BIGtime!

nåja, käk'sbordet är målat bara stolarna kvar, ska klirra dom senare.
+ att jag bakat chokladmuffins m. fyllning på morgonen,
och att milla och josef har varit förbi (:
trevligt, trevligt! :)

men varför fungerar inte FB? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0