måndag :)

idag är det måndag och det är en helt ny vecka! :)
tiden går så himla snabbt jut nu!
det är rent skrämmande och läskigt. ;s
attans!

Grabben(♥) åkte på morgonen, och jag har som vanligt ingen aning om
när han kommer hem igen ;/ tråkigt nog.
men jag har då syslor så jag klarar mig om jag inte skulle få jobba nått i veckan .. :)
jag håller på att tvätta, jag har damsugit, skurat och diskat.
+ att imorgon blir det måla kök'sbordet + stolarna :)
och på onsdag blir det kurs ang. sommarjobbet på violen.
så jag har mycket att göra ändå!
men jag hoppas absolut på jobb! :D

helgen har varit underhållande, examen's, kalas, fiske & bakning.
sova, bajsa, äta och må gott! :)
jag kommer att sakna grabben-bus i veckan!
det suger.
men jag får ju träffa honom senare!

men nu kallar tvätten!
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0