gud'domlig natt. :*


här är våran säng, och jag kan lova att båda två har sovit som stockar inatt :)
det var verkligen skönt att skaffa sig en "liten" större säng än en 90's.
grabben vaknade inte med ryggont, samt att det var inte lika hot.

ett hörn av köket :) dock ska inte hyllan som är till vänster stå där, men det är betongväggar,
så vi har typ inte fått upp nått på väggarna än :)

lite mer av köket som för tillfället är besatt av lite blå inslag.
jag tycker att turkos/blå är en väldigt vacker klick i vardagen.

sen i vardagrsrummet har jag klirrat upp en sak på väggen.
det är en fotoram. :)

nu på morgonen så har jag klirrat tvätten, damsugit och diskat.
det är så himla skönt att finally ha det klart, eller tvätten är inte riktigt klar än, men det är inte länge kvar :)
sen blire att jobba ikväll, och sen ska jag sova.
muha! =^.^=

Grabben åkte på jobbet imorse och kommer inte hem förän på torsdag.
men det kommer att gå så himla nice och bra ändå.
jag ska strax röka, sen blir det att hoppa i duschen, sen blir det macka och sen jobbet!
men först ska jag på ica! :D

icakort nr. 2 är snart klirrat, måste bara skicka in papprena.
det blir gött, då får man ju oftast lite rabatt :D

PUSSEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0