grabben-bus.


världens bästa pojkvän.
så som jag älskar dig.

ingen har någonsin fått mig att känna så som du gör.
du är helt underbar och jag blir så himla kär så fort du ger mig din blick.
då jag tänker på dig så svävar det tiotusen fjärilar i min mage.
du är helt fantastisk, och ingen kunde någonsin tro att det skulle bli vi två (av oss)

jag älskar det sättet du andas på, ditt veck i pannan då du tanker på någonting speciellt och koncentrerar dig,
då du håller om mig på nätterna, då du ser i mina ögon, då du är ärliig, på alla sätt och vis,
då du offrar ditt tvprogram för mina, då du låter dig älskas.
2010-01-22, dagen då du & jag blev vi. ♥
du är det finaste jag vet, och du är helt fantastisk.

nu är vi äntligen sambo och kan börja leva ett liv tillsammans.
så som jag har längtat efter den dagen, du gör mig hel, får mig att känna mig behövd.
du är så himla snäll, ger mig mitt liv tillbaka.
jag hoppas att denna känsla aldrig någonsin kommer att försvinna.
den är underbar. dock bara en liten känsla av vad jag känner för dig.

du är ett undeverk.
mitt mirakel.

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0