ever and always


nu är det nya piz som gäller. :)
dom är tagen för ungefär 7 minuter sen.

sådär :) nu så måste jag klirra så att kameran blir laddad, samt att jag ska ju strax och jobba.
eller jag börjar klockan fyra till nio. så himla slappt och skönt.
+ att det blir ju en massa klirr i kassan. och det behövs nu när man bor själv. (:

jag har duschat, väntar starkt på tvätten, men en maskin vill inte så som jag vill.
det suger och är himla otrevligt!
attans! ;s men jag ska strax gå och kolla och se om det blir nå bättre.
jag håller tummarna, och det får ni också göra!

ska på ica innan jag börjar, så ska dra lite tidigare än jag kanske behöver.
men jag vill ju inte komma försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0