appel, vanilla, avge nektar & white snowberrie's

nu så är det varmt och skönt hemma hos oss.
det luktar en massa gott som på rubriken,
mums!
jag tror att grabben (♥) förhoppningsvis kommer att älska det
lika mycket som mig!

imorgon blir det en massa examen's (jag vet inte hur man säger det i plural)
om jag är lika fräsch som nu.
jag håller tummarna. det hade varit roligt. men vi får se. :)

nåja, nu ska jag invänta min pojkvän, med en massa mys & kärlek.
vissa människor förstår jag mig verkligen inte på.
byta pojke hit och dit. flytta in och flytta ut ..

hmm, jag är glad att jag har den bästa.

han har alltid funnits där för mig.
alltid älskat mig.
(dock inte på detta sätt som det är nu)
jag har alltid älskat honom. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0