ny dag, nya möjligheter

nu så är man hemma i vidsel.
(känns fortfarande sjukt att säga hemma!)
det är så himla skönt att bo här egentligen.
det är lugnt, inte så mycket folk, man är snyggast vars än man går
(utan att göra till sig med smink och dyligt)
och man behöver inte klä upp sig!
mys!

samt att man har ju denna snygging som tycker om en för den man är.
han är det bästa som finns.
(jag undrar vad jag gjort för att förtjäna honom..)

nåja, jag ska börja att plocka undan lite här hemma.
det är gode så mycket skit på golvena.
sen så ska jag nog bara slappa och vänta på att darl. kommer hem till mig!
ikväll har vi inga planer (vad jag vet!)
så öppen för förslag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0