känn en doft av kärleken


nu så har jag finally internet hemma i lägenheten igen!
(och ingen är då fan gladare än moi!)
samt att jag äntligen börjat få min post hit nu.
(det var ju verkligen på tiden!)

nu så har jag hoppat i duschen, klätt på mig (jeans,
linne och en hood!), sminkat mig, satt in hårprodukterna!
då håret har torkat blir det att fixa frillan. :)

mycket har hänt sen sist:

beagumman, vattkoppor, kärlek, johanna-bby, party, kissemiss,
trasig bil, internet paj, målat köksbordet, jobb, hundvakt,
ikea, tvkanaler.

muha, detta var en liten uppd.
men nu ska jag kika runt här lite, snart kommer grabben och då blir det
älvsbyn och lämna av någon praktikant som ska hem från krono.
sen blir det barn kalas och efter det morfar's kalas.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0