what can I say

nu så sitter jag och jenkan på min data hemma hos mamma.
vi ska strax till mormor och käka piteå-palt.
och jenkan hade värsta bra komentaren där ;>
haha, men den kommer jag aldrig att säga.
muha!

min kamera har just nu kommit hem från thailand också.
det är så himla nice, men jag har inte tömt den än.
men tänkte göra det ikväll kanske.

ååh, jag känner inte för att skriva så himla mycket.
"alla jävlar här ska ju ha barn, inte fan kan ju vi flytta hit, då blir ju vi också på dirren."
-hahaha, sanningens ord. men jag är glad för alla som ska ha barn,
grattis till er! :D

ååh, på lördag så kör pappa hem oss, mys.
men jag kommer tillbaka. jag vet inte när, eller hur.
det kan gå himla fort. säger upp läggan på måndag. :)
men jag vet inte när jag flyttar, det beror på när jag får jobb.
men det kan gå fortare än man tror.
(tur att man har kontakter!)
;)

ååh, var hon vackrare  än mig?
-never ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ska du flytta till älvsbyn? :D

2010-01-12 @ 19:04:46
URL: http://mlisOrd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0