vi sitter i samma bil.

nu så är vi i sundsvall, vi åkte imorse klockan halv sex från mamma och pappa.
vi har hunnit vara in på max i sundsvall och käka lite mat.
det var så himla gott. :)
nu så är man som en ny människa igen.
mums. men min hamburgare var för "stadig" för mig idag.

haha, igår var det en himla rolig kväll, vi hann säga hejdå till alla utom Dennis ;(
men det gör ingte, för jag kommer snart hem igen ju.
och man vet aldrig när eller hur länge jag stannar då.
bara man har lite sällskap.

mamma och pappa har ju hand om min hund just nu.
medans jag är hemma en snabbis.
dom är så himla snälla. :)

ååh, jag sitter i bilen nu och mitt i-net fungerar som en klocka.
vi ska in till min faster en sväng.
där ska jag ladda min data, så vi kan klirra lite musik till iggesund. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0