vacker utan spackel.

.. kan man då verkligen inte säga att jag är.
inte det minsta.
jag verkligen hatar att se mig själv utan smink. haha.
och det gör nog alla andra också, eftersom de borde få mardrömmar.
(ha ha ha)

nåja, vissa tjejer suktar efter att bli söt, andra för att bli snygg.
det har jag också gjort, ända tills jag kom på för någon natt sen,
att jag vill varken vara söt eller snygg.
jag vill vara vacker. det bertyder så himla mycket mer än att vara söt.
och så otroligt mycket mer än att vara snygg.

nu så är man då i alla fall sminkad, och linserna är i för första gången på nästan en månad! ;o
haha, jag har inte varit så himla flitig med dom, och jag tog kort.
men då dog batteriet till kameran.
så bilder kommer ikväll eller imorgon.

(men en självklar cam-bild får ni ju!)

nåja, nu ska hundarna ut på en kort-prommis,
sen kommer nog mamsi och hämtar upp oss.
sen blir det byn och efter det blir det kanske vidsel, jag vet inte.
men det visar sig nog vid kvällens slut! :D

jag älskar min familj. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0