utan dig finns inte jag.


Im a single ladie!
na na na ..

ååh, idag är det fredag, det menas fest.
det kommer att bli så himla kul, men ändå så himla tråkigt.
jag kommer nog att grina imorgon då pappa åker hem.
jag kommer bara att längta tillbaka. :/

men på söndag kommer bea till mig.
mys, så som jag saknat henne.
och på måndag blire stan på ams, och sen ska jag på hm en sväng.
sen ska vi hem, och jag ska ringa på jobb.
(jag pratade med henne igår, och hon behöver vikarier här!)
så jag ska bara surra lite, sen hoppas jag på jobb.
men jag som är så himla kung (eller drottning) får det nog!
jag hoppas!

nåja, jag måste sminka mig! och sen dra!
en massa mys filmer på datan blire också!
muha!

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0