tur att man får drömma.

ja, dagen idag har verkligen varit väldigt hurtig.
jag har varit på ams, och hon tyckte att det var himla nice
att jag skulle flytta hem och att jag verkligen visste vad jag ville.
och att jag var den mest fraamåt-riktade människan som hon hade träffat ;)
haha.

sen bar det av till broman och träffade en massa gamla lärare.
och det var också himla trevligt.
sen träffade jag Johanna, ååh, så himla mycket jag saknat henne! :*
(hon ska sova här på onsdag också, så himla mys allså!

sen bar det av hemåt, ringde ovh ringde på jobb.
men inget svar än så länge. men ack den som ger sig.
imorgon är det nya tag och jag ska fan ge gärnet. ;)
(och säkerligen jenkan också!)

sen så har jag suutit vid datan, lagat middag och ja.
kring klockan åtta så var jag väldig fundersam för att min telefon var så himla tyst.
haha, och självklart så hade den jäveln dött av sig själv.
jävla fitt-telefon.
så då jag startade den hade jag en massa sms och obesvarade samtal.
attans!
men men, de har jag tagit igen nu så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0