söta, rara, underbara.

Melissa Horn - långa nätter.
ja, jag verkar helt sjukt jävla musik beroende just nu.
och jag lyssnar fan bara på samma låtar om och om igen.
men det gör inget, för det är minnen som kommer fram då jag lyssnar på vissa låtar.
och jag saknar alla mina underbara älvsby-bor.♥
peter, jimmy-boo, sofia, hannah, dennis, ronja. :*

ikväll kommer jenkan hit och slaggar.
(ovanligt va?)
haha, jag har kommit fram till att jag sover väldigt sällan ensam.
inte här hemma eller i älvsbyn.
men det är fan mys och jag älskar't att vänner ställer upp.
och ikväll ska jag värma upp min säng. (till helgen) ;)
(förhoppningsvis.)

sen har min söt-puppa sofia ringt idag också.
så som jag saknar henne också.
hon är så himla söt och jag hoppas att hon förstår hur mycket hon betyder.
"hon flög in i mitt hjärta och tog det med storm".
min söt-fia! :*

Kommentarer
Postat av: sofia

Men lillhjärtat mitt.. Du betyder mycket för mig också!

Nänu, vill jag att ni kommer hem till lillbyn nu!;)

Saknar dig!:)

2010-01-21 @ 15:03:14
URL: http://sofiastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0