sms-roulette


det är lätt bland det roligaste som hänt på länge.
haha, med detta lilla "spel" avslutades kvällen.
många skratt och paniker har verkligen kommit till.
men fett jävla kul ändå. ;)

sen så har jag tvättat idag också.
(fast dock inte bokat någon tid)
men det var skönt att få det "viktigaste" tvättat.
hoppas bara att det är torrt imorgon.

ikväll blir det mys och skratt.
jenkan ska nog slagga här, det är också himla nice.
haha, vi har måga skratt i sinnet från ikväll ;)

"dörren är öppen, och knacka inte.
kom bara in ;) jag ligger i rummet längst in,
våt och helt betagen. ;)!

"jag vill ha dig nu, kom in i mig nu!"

-hahaha, sms-roulette. ;)

det var fett jävla kul, och roligare blir det nog på fyllan.
haha, det är ett måste då man är full.
haha, lätt att det händer på marknaden. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0