smaskens. :>

nu så är jag och jenkan hemma. :)
vi har varit ner på byn och handlat lite.
(för hela 544:-!) och nu jävlar ska vi fan äta mat ;)
eller njae, man sallad. (kyckling, skinka & köttbullar!)

igår så åkte vi VIP-åket med dennis och BMW-n
det var himla nice, och den gick som en tickande klocka.
jag är glad att den gick så himla bra.
sen så åkte vi hem till mig och alla vi såg på film.
men jag gick och la mig klockan två typ.

sen så vaknade jag åtta, gav hundarna mat,
läste lite bok och sen så upptäckte jag att jimmy sov med oss.
det var trevligt.

dagen har varit himla seg, men det är otroligt skönt det också.
och snart kommer familia hem! <3
så som jag saknar dem. 'älskad från första stund.

jag sitter vid min data nu, mitt mobila brdband fungerar här också.
dock lite segare än hemma, men det fungerar ju ändå.
så man ska nog inte klaga!

nu ska jga vara trevlig med jenkan.
snart kommer Hannah, Linnea och mogge hit en sväng.
men vis ka till dennis snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0