say you, say me.


nu så åkte precis jenkan hem, det har varit himla mys.
min soffa är helt magisk. jag behöver ingen tv, man har nice ändå.
på morgonen har jag ringt en massa samtal, hunnit tvätta och käkat frulle.
jag ska bara diska nu, sen ska jag klirra nya sängkläder.

sen inatt så kommer a ner över landet, och det känns så himla bra,
att man får en norrlänning hit. ååh, jag saknar dialekten.
och det är inte samma sak som att prata på telefon.
så det kommer blir så himla mys.

nåja, man kanske ska ta sig i kragen och göra nått.
men jag orkar inte just nu.
haha, jag tror att jag ska måla naglarna lite ;)
haha, det är mys det också.
sen är jag lite sms-sugen, så ska kanske skriva lite sånt också ;)

ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0