lät du henne komma närmare?

nu så har man hunnit kliva upp, röka och fixa lite frulle.
sen så ska jag klä på mig och sen ska jag och jenkan åka in till stan.
hon ska lämna nå papper på ams. sen vette fan vad vi ska göra.
haha, det är inte så himla lätt.

igår kväll var det en himla rolig kväll.
den var väldigt underhållande ..
dock inte hela vägen fram, vilket sög så in i helvete.

jag lyssnar på mellisa horn + winnerbäck just nu.
det är underbar musik på morgonen.
man blir så himla mysig. :*

och imorgon kommer johanna hit och sover.
så himla mys och vi har en jävla massa att surra om.
en himla massa att ta igen ;)
så som jag älskar henne.






"jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut .."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0