låt bilderna tala för sig själv.


en bild där jag har linserna i :)

sista kvällen i norr :/

hahaha, jenkan & min broder! (kvällens typ roligaste bild!)

jag och bby! :*

jag och Jennie :)

aron och min underbara Hannah! :*

en snygging-bild på moi!

jag & världens bästa! <3

jag och Betty-bus!

jag, peder & jenkan! :*

arvid, lika söt som alltid. ;)

det är inte lätt att vara lika söt som mig.

pojkarna bus!

jag och söta fia-lotta! (så som jag saknar dig redan!)

jenkie-benkie & min broder, så himla snygga människor! <'3

mina snygga tjejor!

På väg till piteå-town. jenkan's damp parkering. ;)

Jenny är en riktig norrlänning snart ;) det fattas bara en same som vill gifta sig.

en ren, och ja. det är en riktig en.

min Biatch Jimmy, jag saknar dig gubben!

Jenkan i sitt "esse" ;)


ååh, detta suger. jag vill redan tillbaka.
jag vill vill vill, men jag ska på ams på måndag.
(och det är självklart viktigt! och jag ska dit!)

men nu så sofia ringde vart det bara "värre", fast jag vart glad att hon ringde.
sen så man får sms av norrbottningar, är det fan inte nice.
man vill bara tillbaka. jag lyssnar på winnerbäck.
det är som morgan säger, det är depp-musik i vissa lägen.
medans det kan vara helt underbart att lyssna på honom ibland.

nåja, jag ska kolla lite på FB. sen ska jag göra mig lite middag,
eftersom att min älskade pappa handlat åt mig idag!
(jag tackar och bockar så himla mycket! <'3)
det står tacos på schemat. och imorgon blir det nog kyckling i ugn.
med färskost i. mums!


Kommentarer
Postat av: sofia

Men gumman, nu får du ta och komma hem snart !:)

måste ju säga att jag ser ut som en kossa på bilden!:) saknar dig redan !:(

2010-01-16 @ 17:20:05
URL: http://sofiastenvall.blogg.se/
Postat av: Morgan

Men gumman, nu får du ta och komma hem snart !:)

2010-01-16 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0