"jag vill ha kuk"


hahaha, Jenkan skrev detta på Arvids bil, och det tog typ 1oo år
för honom att ens märka det! haha,  men då han gjorde höll vi fan på att dö!
haha, så sjukt jävla kul, dock hade det tnat en massa då bilden togs,
men ändå. det syntes betydligt bättre innan!
haha.

detta är den berömda "bonden" (finnen och bondjäveln) haha.
bilder är dock inte rättvis mot för hur han egentligen ser ut.
men han borde ändå få vara med på bloggen (bara för att jag är så himla söt!).
han är en hemskt surrig människa, men otroligt snäll.
och han tycker att jenkan är en muttogräv!
(bahahaha!)

nu är det grey's på tvn.
det är inte så himla intressant, eftersom jag redan har boxarna.
men det är soft ändå att det finns nått att titta på efter som det är 30 min kvar tills våra bästa år!
haha, men nu ska jag klirra duschen!

PUSSEY!
swetiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0