jag är din största idol.

nu så kommer det två bilder som är typ nytagna.
efter som jag tömt min kamera nu (finally!)

nåja, nu så sitter man hemma hos mamma fortfarande.
jag och jenkan åker hem på lördag, det känns både bra och dåligt.
bra för att jag ska säga upp lägenheten, och flytta hem så snart som möjligt.
och dåligt för att jag inte vill lämna alla mina bäbisar här. :'/
men jag kommer ju snart tillbaka ändå. ^^

nåja, igår var bi upp till Ella (pappa's mormor) och där vart det fika,
sen till ica, och sen till ok och hälsade på robban.
sen skulle vi hem till lena och hälsa på henne och elias, men ingen var hemma.
(attans!)
så då åkte vi till kåbban och träffade Arvid där en sväng.
jenkan körde skoter och åkte med arvid! xD
haha, det var en syn för sig!

idag ska vi inte göra nått spec, bara ner på byn en sväng sen och kolla på bowling.
och ja, inget mer sen.
imorgon blire piteå och hämta lillebror, och fest på kvällen.
(hejdå fest) haha, och jag hoppas fan att det är någon mer än jag, jenny och bror som ska dricka (a)
så det blir en repris från halloween, att jag och jenny kommer må apa på
en vängen, men pappa kör ju så :)

nåja, jag ska ut och röka nu, sen ut med hundarna!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0