hoppet är det sista som lämnar människan.

nu så sitter jag här och lyssnar på min nya besatthet
mellony - syn på sex
jag hoppas bara att någon skulle kunna skicka den till mig,
eftersom jag lyssnar på youtube.
och de suger att man måste trycka på "play" hela tiden. ;)

idag vid 4a kommer min bby-johanky-spanky! <3
och det ska bli så himla mys, en jävla massa surr och mys.
vi ska käka kycklinggryta och ris och det kommer
att kittla dödsskönt i kistan.

sen så kanske, men bara kanske får jag mer besök ..
det skulle sitta as-kalas-fint med det just nu.
då man längtar hem, så är det underbart med besök från älvsbyn.
så jag hoppas, även om chansen inte är så himla stor eller så.
men hoppas kan man ju göra ändå. :)
det skulle bli mys och trevligt!

och imorgon ska jag ringa till jobbet på byn som jag försökt att ringa på hela veckan.
fick mail idag om att imorgon skulle jag ringa, och då skulle hon kunna svara.
och det är så ta mig satan hon tvungen till. ;)
annars så får jag väl gå "bakvägen" ;)
-bahaha.

nåja, jag ska väl ta och klä på mig snart och sen ska jag sminka mig och klirra frillan.
det är nog på tiden. :)

PUSSEY!
swetiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0