hem ljuva hem.

nu så är man hemma. i sin egen lägenhet.
det känns så himla jobbigt.
men men, snart är det över ändå.
(vare sig det blir nu eller senare)

en bild på väg till jokkmokk. (i onsdag's)
nu så ligger jag och pappa och surrar i min soffa.
det är också mys.

tss. åhå, det var kul att träffa jenkans mamma och pappa igen också.
hihi, man har som saknat dom också lite.
men ja, på måndag ska jag ringa på jobb, samt att jag ska rina länstyrelsen.
och höra hur det går där. sen ska jag ringa Jo-be fastigheter och höra mig lite för ..

nu har min pappa tagit en power nap.
sen ska vi nog gå och handla så att jag får i mig lite mat
de närmaste två veckorna innan jag åker hem till ä-byn igen.
mums!

ikväll är jag nog sugen som satan på tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0