gitta mig hit och gitta mig dit.


så här mys har jag just nu.
levande ljus, och beagumman i telefon. en massa sms.
haha, det roligaste idag var;

"lägg dig och sov ;) jag kommer till dig ikväll och surrar
så då ska du fan vara utvilad, haha
"

och tro det eller ej, men jag har då fan inte sovit, men jag pallar trycket ändå.
men det är då fan bara för att jag är en missforsberg.
och ingen jävla fjolla som bara ska sova hela kvällen igenom.
haha, jag ska se om tvättstugan blir ledig snart, var ner för en timma sen.
och hoppas de snart är lite ledigt. ;)

annars ska jag nog tvätta på lördag/måndag.
och imorgon är också vattnet avslaget. så himla jobbigt
men det är bara mellan 9-15. så det kan ju gå ändå.
det gick ju idag. men jag ska fan duscha idag.
med mitt hår skulle någon kunna smöra en hel dagisklass mackor!
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0