fake it until you make it

nu så har man varit vaken ett bra tag.
varit ute på en prommis med mig själv och fått i sig lite frisk luft.
jag ska strax gå och kolla posten, det suger.
vill inte ha mer räkningar. :(

ikväll blir det att samtal hem till en viss K.K som verkligen
är ett himla problem att ta tag i, men ikväll så gåre inte.
haha, då kommer hon inte undan ens lite. ;)

haha, igår kväll var det en kväll som man sällan glömmer,
jag behövde verkligen en kväll med johannky-spanky!
vi har skrattat, badat, sett andra avenyn, och en massa snnat roligt.
en jävla massa mys-sms, och ja! "heta ostbågar" (vilket skämt)

haha.
ååh, johanna. jag kommer att sakna dig oändligt. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0