en simpel fråga, ett bra svar.

Hur bor du: I lägenhet i iggesund.
Brukar du komma i tid: Ja, för att jag hatar att bli sen.
Hur lång är du: 164 (jag har vuxit 2 cm!)
Kan du laga mat: absolut, och kryddstarkt ska det vara.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag gör inget just nu. är arbetslös. men imorgon börjar sökandet.
Vad har du på dig just nu: Pyjamas byxor och en hood.
Har du någon fobi: absolut, att jag inte ska leva livet fullt ut och att jag ska ångra nått.
Hade du en bra kväll igår: absolut, den var skön och ändå väldigt surrig.
Vilket är ditt senaste inköp: mat igår (fast pappa betalade)
Din favoritdryck på morgonen: Juice, eller oboy.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma tror jag det var.
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes, och det var sjukt skönt. men otroligt ensam.
Vad hade du sönder senast: en hår-nål. (ha ha ha)
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Choklad, utan att tveka.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten, det är det enda rätta.
Alkoholhaltig favoritdricka: vin. helst röda.
När gjorde du senast något riktigt dumt: kanske i fredags då. fast jag ångrar det inte.
Saknar du någon just nu: Ja, alla underbara älvsbybor. kom hit? <'3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: väcka mig på morgonen.
Någon jag stör mig på: karlsson på taket, en sån självisk unge.
Intressen: familj, vänner, tess och party.
senaste person du kramade: Pappa, igår innan han åkte hem igen.
Senaste person du ringde: Jenkan. :*
Senaste person som ringde dig: Mamma.
Vad drack du senast: Äppel djuice.
Vill du ha barn: absolut, men inte just nu.
Längtar du till din nästa födelsedag: ja, det gör jag. "kvalitet's tid på systemet."
Har rakat dina ben någon gång: ja, det är väl självklart.
Är du sugen på något nu: ja, en massa sällskap och mat.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jävlat inte en enda. det är vidrigt. 
Använder du hudkräm: inte allt för ofta, bara till ansiktet.
Attraheras du av män med skägg: det beror verkligen på, men inte helt omöjligt.
Micro-pop eller poppa själv: micron, men poppa själv är gott det också.
Brukar du baka: inte så himla mycket nu för tiden. men ibland får man nå ryck.
Röstade du i det senaste valet: nej, jag sov över tiden (kyrkovalet.)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej, inte just nu. men kanske inom en snar framtid.
Vilken låt lyssnade du senast på: Iyaz - Replay (den spelas om, om, om igen. hela dagarna)
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte utom jag. (tråkigt nog.)
Vad tycker du är äckligt: Spindlar, sniglar och blod-mat. fy fan.
Har du pengar på mobilen: ja, jag har ju abonemang, så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0