du kom som en stormvind.

nu så sitter man bara och väntar på beagumman.
hon hade ju åkt skoter idag och glömt bort lilla mig.
hihi, det är inte lätt.
jag som verkligen inte är en människa som man glömmer i första taget ;)
(med min hesa jävla sexiga röst.)

jag håller på att ladda upp mer bilder på min FB från vistelsen i älvsbyn.
det kommer bli ett himla roligt album kan jag tro.
men det är inte bara en bild, så dt tar ju sin lilla tid.
men inte är det heller så att jag är stressad.

jag försöker att hitta någon som man kna slagga hos på jmk-markanden.
fast det är inte med så himla stora framsteg.
men men, det löser sig säkert, kanske mamma och pappa är i stugen, och
då är det ju klirrat. men det är länge kvar.
men jag hatar att inte veta säkert.
det suger.

ååh, jag har plockat ner typ hela "julen" nu jag.
har bara köket kvar.
ska göra det strax, måste bara blogga lite.
och sen ska jag hänga upp gardinerna där också.
för ja mamma, stämgerna fastnade himla gött. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0