09.40

nu så har jag och jenkan klirrat frulle.
det vart rostis-mackor m. ägg, ost och gurka.
mums, är det enda som man kna säga om det!

nu så sitter jag och tittar på jerry springer.
det är gode roligt ändå, och musiken spelas.
hihi, ikväll är det fest som gäller. ^^

igår var vi på bowling, jag bowlade med anders.
ååh, han är så himla söt! :')
dock så utklassade han väldigt fett mycket.
jag fick 119 p. men jag är nöjd ändå.

sen åkte jag och jenny till vidsel, det var mys.
vi åkte bil, hälsade på bulben, kollade på kort,
åt mat och surrade. och lyssnade på musik.
vi kom hem inatt klockan halv två.
och sen upp klockan åtta. och tro det eller ej,
men jag är faktiskt inte så himla trött! :)

nåja, nu så är jenkan och gör sig fin, och snart är det min tur ;)
efter det blir det "våra bästa år", sen piteå till bror, ska hämta honom i skolan,
sen blir det hem till hans lägga, ska klirra lite saker på min data. ^^
haha, sen är det hem på byn och hämta mamma.
sen blire fest ^^

nåja, jag ska kolla fejjan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0