vidsel by night, fylla & fight

igår var vi till piteå, det var en himla intressant resa. :>
fastkörning, arga människor, nästan krockar, och försenade möten.
men allting gick vägen ändå, och om ni vill läsa mer om händelserna ska ni
klicka er in på jenkan's blogg som finns i det högrafältet. :)

efter alltnig sm står åvan, så åkte vi till kuken, där var robban också.
(eftersom att han typ bor där) och där satt vi och urrade, kollade datan
och gjorde en massa bus åpen viss data. ;) haha!

sen så fick jag träffa mitt guld-hjärta igår också,
det var otroligt underbart. love love love.
så som jag älskar henne. ♥

sen åkte vi hem till mamma och pappa, där käkade vi mat.
och sen åkte jag hem med a till honom och tillbringade natten där.
det var mys men också lite annat.
men det är inget som jag behöver gå in på här.

nu ska jag klirra mig nått att äta, sen blire platsbanken!
söka jobb nästa!
ska ska ska ska ska ska ska ska, ha ett jobb! :>

nåja, snart kommer väl a hit igen tänker jag, 
ska stressa lite. 

+ att min mamma är en duktig tjej som ska sitta hos frissan i 3 timmar idag, 
utan att tjata eller bli uttråkad (det sista tror jag inte på)
men hon kommer bli så snygg så! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0