take a ride on your disco-stick

vem är så jävla dum i huvudet att man väljer bort honom?

(naaw.)

ååh, han är så jävla charmig, han är gullig.
han tar hand om sin älskade, och han visar vad han vill.
han pratar som i en saga, och han bryr sig om sin flickvän.
ååh, hur dum är man inte om man väljer bort honom?

nu är mamsi hemma igen.
jag och jenny slappar, jag är lat idag. eller inte lat.
men mitt huvud är inte okej.
och det gör så jävla ont.

vi ska äta lite mat, sen ska jenny få köra ner på byn.
vi ska träffa sofia(gumman.) och prata lite granna.
det kan verkligen behövas.

jag saknar min ronja.
jag måste träffa henne snart.
jag går under. <3
love, in BIGtime.

Kommentarer
Postat av: ronja

jag saknar dig så mycket.

kom hit, nu. <3

2010-02-09 @ 13:16:33
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0